Volné pracovní místo  Administrativní pracovník/ce s AJ

Lokalita Ostrava a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda 25 000–35 000 Kč / měsíc

O firmě

ameba.eu je marketingová agentura zabývající se personální inzercí. ameba.eu není přímým zaměstnavatelem. Informace o zaměstnavateli najdete v textu inzerce. O zaměstnání se ucházíte přímo u uvedeného zaměstnavatele.

Popis pracovní nabídky

Společnost Rogos International s.r.o. působí na evropském trhu od roku 2014. Zajišťuje obchodní, ubytovací a B2B služby.

Do dynamického mladého týmu hledáme administrativního pracovníka s AJ

Co u nás budete dělat?

  • Telefonicky a emailem komunikovat s hoteliéry/dodavateli služeb cestovního ruchu a ubytování po celé Evropě a s cestovními kancelářemi či jinými
zákazníky.
  • Zajišťovat realizaci zájezdů a ubytování na projektech po administrativní stránce tzn. změny v počtech pokojů, vystavování / přijímání faktur, zasílání
seznamů hostů, vystavování voucherů ze systému apod.
  • Chystat platby dodavatelům k autorizaci a platby od klientů.
  • Provádět nejrůznější administrativní úkoly, od psaní textů, úpravy tabulek, výpočtů, psaní emailů, zjišťování informací, vyhledávání dat na internetu
apod.
  • Zajišťovat chod kanceláře – nákupy, operativní záležitosti spojené s fungováním kanceláře.
  • Plnit pracovní zadání nejrůznějšího druhu, většinou administrativního.

Požadujeme

  • Především musíte mít chuť něco dokázat, chuť samostatně pracovat, učit se a budovat kariéru.
  • Ovládat PC na uživatelské úrovni (MS Office, internet), ovládat základy účetnictví (základní účetní pojmy, vystavování faktur, komunikace s hlavní
účetní apod.)
  • Klást důraz na detail a umět se vyvarovat zbytečných chyb.
  • Ovládat anglický jazyk na komunikativní úrovni (B2 a vyšší), další jazykové schopnosti jsou vítány.
  • Mít schopnost chápání potřeb klientů a umět s klienty požadavky řešit na profesionální úrovni.
  • Mít ochotu plnit potřebné administrativní úkoly pro zajištění chodu společnosti.
  • Znalosti z cestovního ruchu jsou výhodou, ne však podmínkou.

Nabízíme

  • Nadstandardní odměnu v % ze zakázek podloženou solidním měsíčním základem.
  • Školení v oboru cestovního ruchu a obchodních jednání.
  • Flexibilní pracovní dobu a volné víkendy a svátky.
  • Možnost občasné/dočasné práce z domu či odjinud.
  • Jazykové kurzy.
  • Služební telefon i pro soukromé účely.
  • Služby cestovního ruchu za velkoprodejní ceny i pro soukromé cesty.
použijte odpovědní formulář
  • Mzda 25.000- 35.000 Kč/měsíc

Vhodné pro

Absolventy.

Práce z domova

Nabízíme možnost částečně pracovat z domova.
 Zpět